يزدفردا "هفتمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان به رياست سيد عليرضا نبوي زاده سرپرست استانداري يزد و با حضور اعضا در محل سالن حميديا تشكيل شد .

در اين جلسه سرپرست استانداري يزد گزارشي از مسائل مطرح شده در جلسه اخير استانداران سراسر كشور در تهران ارائه داد وي تلاش دولت در جهت رفع مشكلات سوخت و سهميه بندي و توزيع عادلانه آن يادآور شد.
مهندس نبوي زاده با اشاره به تاكيدات رياست جمهوري در خصوص تامين مسكن نيازمندان از 115 تعاوني مسكن جديد التاسيس در استان خبر داد و گفت : با همكاري سازمان مسكن و شهرسازي ، اداره كل تعاون و شركت هاي آب و برق و مخابرات فعاليت هاي قابل توجهي در اين زمينه انجام شده است .

همچنين معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري گفت : بحث صنعت پتروشيمي در استان يزد از سال گذشته تاكنون مطرح بوده و پروژه هاي مربوط به گاز برگ برنده اي در دست استان مي باشد و خط اتيلن شرق ( تبديل گاز اتان به اتيلن ) 5 استان هرمزگان – كرمان – سيستان و بلوچستان – خراسان جنوبي و يزد را پوشش مي دهد .

محمدمهدي فقيه خراساني افزود : در خصوص محل هايي كه براي پتروشيمي ظرفيت لازم را دارند رايزني شده و بعضي كارخانجات مربوطه براي سرمايه گذاري اعلام آمادگي نموده اند .

وي با بيان اين كه يزد استاني صنعتي است گفت :زمينه احداث دانشگاه صنعتي در يزد مطرح شده و اميد واريم با پيگيريهاي صورت گرفته نتايج موثر و مطلوبي بدنبال داشته باشد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا